Search This Blog

Friday 21 February 2014

erima kasih x terhingga...!!!

thank you guys, sebab suka n still keep follow my entry..walaupun sy jarang update, but sy still suka menulis..hanya masa untuk saya menulis membuatkan sy jarang update entry..so, i'm sorry ya, kalau sy lama menyepi..my kembar baru nak sampai kemuncak..sy tgh cari ilham supaya cerita My Kembar??? x jauh dari plot sebenar..honestly saya rasa sukar bila nak dalami sifat jahat ( sebab kena plotting evil je) utk buat storyline sy menarik..but I will keep it up.. assalamualaikum


xoxo cik yaya

2 comments:

  1. Thanks for taking the time to talk about this, I feel fervently about this and I take pleasure in learning about this topic. Please, as you gain information, please update this blog with more information. I have found it very useful

    Electromagnetic Lock Dealers in Bhubaneswar

    ReplyDelete
  2. hai... bile nk buat smbgnnye... dh lme asenye xde smbgn... bile nk bukukan? xsbr asenye nk bc buku ni.. huhuhu

    ReplyDelete